semua komen terdahulu telah ghaib di alam siber, dengan ghaibnya servis 'blogextra' yang digunapakai dahulunya
BEST VIEW WITH MOZILLA FIREFOX. Get it here

Thursday, September 02, 2004

Susulan dari kisah bersejarah di tanahair pada hari ini...

Atok tengok laporan BBC World News pagi tadi, footage dari Putrajaya. Lalu bagitahu kawan2 sekolah melalui yahoogroup kami. Ada sorang tanya, 'Ada nampak muka aku tak?'. Kawan atok sorang ni memanglah selalu menghadiri acara reformasi jalanan sejak 6 tahun yang lampau lagi. Takde la atok nampak kat tv tu, lagipun orang ramai.

Kemudian, tengok short clips di internet. Nampaknya, ramai yang menangis teresak-esak terharu bilamana keputusan dihebahkan. Mereka inilah penyokong hardcore yang telah mengorbankan banyak masa, tenaga dan wang ringgit malah pekerjaan serta tubuh badan (dibelasah polis) mereka selama 6 tahun... sememangnya terharu dan gembira. Walaupun pendirian 3 hakim ini telah dibocorkan oleh Raja Petra sejak minggu lepas lagi, namun sebahagian besar kita tidak meletakkan harapan yang tinggi ke arah kejayaan keadilan, atas sebab kebiasaannya di Boleh Land... hal seperti ini amat jarang berlaku.

Di sini pula, sudah ada Atok dengar akan kenalan yang bertanyakan tentang 'adakah sesiapa yang organise a trip to Munich?'

Comments: Post a Comment