semua komen terdahulu telah ghaib di alam siber, dengan ghaibnya servis 'blogextra' yang digunapakai dahulunya
BEST VIEW WITH MOZILLA FIREFOX. Get it here

Wednesday, November 01, 2006

Young Performers 2006

Malam ahad lalu kami ke Her Majesty's Theatre, Haymarket, London (home of Phantom of the Opera) untuk menyaksikan pertunjukkan Young Performers 2006 - Children's Variety Performance. Sembilan buah stage/dance schools dari pulusuk negara, termasuk Ireland telah mempersembahkan berbagai sketsa musikal dan tarian selama 3 jam. Juga membuat persembahan ialah kumpulan baru, Holah. Album pertama mereka akan keluar di pasaran bulan January nanti.

Kakak dan kumpulan dari Stagecoach nya membuat persembahan sketsa Bugsy Malone.

PYP2006

****************************************************

update on Northern Lights filming.

Kakak dah selesai 2 hari penggambaran di Shepperton Studios untuk satu scene. Scene makan/main baling makanan. Dari jam 7:30 pagi lagi sudah berkumpul di studio, hinggalah jam 7 mlm baru pulang. Tapi mereka happy and had a good time. 9 days to go for Kakak.

Photobucket - Video and Image Hosting2 hari lepas, gambar pertama Dakota Blue Richards yang membawa watak Lyra Belacqua telah diwartakan secara rasminya.

Setelah sekian lama, begitu ramai peminat His Dark Materials tertunggu-tunggu untuk melihat rupa paras Dakota, anak gadis berumur 12 tahun dari Essex yang dipilih dari ribuan kanak-kanak yang menjalani open audition bulan April lalu.

Gambar ini dari scene Lyra bersama Mrs. Coulter (Nicole Kidman).

Comments: Post a Comment