semua komen terdahulu telah ghaib di alam siber, dengan ghaibnya servis 'blogextra' yang digunapakai dahulunya
BEST VIEW WITH MOZILLA FIREFOX. Get it here

Sunday, July 01, 2007

hal asap

Hari ini seperti yang telah sekian lama diwartakan di merata ceruk negara dengan slogan.... 'England Goes Smoke Free on July 1st'... maka bermulalah ia. Malah ada website khas kalau ingin tahu lebih lanjut.

Namun, sejak pagi Jumaat, seluruh negara hingga kini digemparkan dengan kejadian berasap yang lain; dua percubaan bom kereta ala-Baghdad yang gagal. Satu di tengah-tengah 'theatreland' di ibukota dan satu lagi di Glasgow Airport.

Dan sekali lagi, umat Islam di sini terpaksa menghadapi hari-hari yang bakal menyusahkan kehidupan, angkara segelintir yang kurang waras... yang sepatutnya di herdik "bodoh! bodoh! bodoh!".

Apa-apa pun....

missengland2007

-------------------------------------------
belated posting:

From Wed 27th - Sat 30th June, my 2nd installation for Tourism Malaysia was at the Luxury Travel Fair in Olympia, London. On Saturday evening, everything was taken down... brought back to the workshop for some touching-up ... ready for the next one, the 3rd installation, at the taste of birmingham 2007 event starting this Thursday (until Sunday), at Cannon Hill Park. Come and visit us at star marquee S9, in front of the VIP Tent. Reading crew from the one and only 'Taste of Malaysia' cafe will be selling rendang, mee goreng, teh tarik etc.

Comments:
Aku pon dah nak masuk 3 minggu smoke free and I hope it stay that way so please make doa for me!
 
Post a Comment